marți, 30 iunie 2009

Pffffff......

Vă rog să îmi scuzaţi îndelungata absenţă, dar nu am reuşit să rezist (aşa cum mi-aş fi dorit) stresului cauzat de bac... Mai am două probe, dar ce-a fost mai greu a trecut. A fost chiar mult de învăţat pe ultima sută de metri, şi am neglijat cam tot ce era primordial până acum. Dar am revenit, şi îmi rog cititorii să scrie comment-uri cu curaj, ca să comunicăm în acest fel, şi dacă eventual ar fi întrebări, eu răspund cu cea mai mare plăcere. Poate pot şi eu să contribui astfel la bunăstarea oamenilor :)

Piesa asta este ca şi simfonia a IX-a de Beethoven... emblematică şi trebuie să fie prezentă în viaţa fiecărui om la un anumit monent dat. Audiţie şi eventual nostalgiere plăcută!!!
Aştept cu nerăbdare comment-uri şi bune şi rele :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu