joi, 11 iunie 2009

Duet.

Cred că nu-i nevoie să vorbesc despre muzica lui Johann Sebastian Bach, pentru că este evident cât de genială şi incredibilă este aceasta, mai ales pentru faptul că în epoca respectivă încă muzica nu era chiar atât de complexă, motiv pentru care Bach nici nu a fost apreciat pe cât ar fi meritat să fie. Bach a fost readus pe scenă de Felix Mendelssohn Bartholdy prin "Pasiunea după Matei". Dublul de Bach este o piesă specială pentru faptul că cele două viori trebuie să sune ca una singură. Pe Ana Costache am cunoscut-o în clasa a V-a, şi pot să spun că încă de pe atuncea ne înţelegem din ce în ce mai bine. Are calităţile necesare pentru seriozitatea şi gravitatea muzicii lui Bach, şi este o persoană cu care se poate lucra; mai pe româneşte: nu are fiţe, mofturi şi nu este pisăloagă. A fost şi va fi mereu o prietenă pe care mă pot baza şi o persoană a muzicii, fapt pentru care am tot respectul. Audiţie plăcută!

2 comentarii:

  1. Am urmarit acest duet si-mi permit sa-ti spun ca nu comunicai suficient cu partenera de scena...Se vede intr-adevar ca este o fata delicata cu care ai putea desigur sa colaborezi, dar atentie la atitudine, traieste muzica alaturi de ea (partenera), uita-te in ochii ei!!!
    In rest, esti un copil talentat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Apropo..."persoana a muzicii" nu suna prea bine...gaseste un sinonim!

    RăspundețiȘtergere