sâmbătă, 16 mai 2009

Cu cât înveţi mai multe, realizezi cât de puţin ştii... Compar esenţa acestei zicale cu escaladarea unui munte oarecum; cu cât ajungi la o altitudine mai mare cu atât vezi mai multe, orizontul se îndepărtează, dar direct proporţional şi vizibilitatea detaliilor fine scade... Toţi artiştii, în punctul de trecere dintre adolescenţă şi adultitate vor să schimbe lumea, să-şi exprime conceptele revoluţionare, să se opună regimului, indiferent de natura acestuia. Şi eu mă număr printre aceştia, doar că sunt poate mai conştient de greutatea atingerii unui asemenea rezultat. E târziu şi sunt obosit... am avut o zi grea din toate punctele de vedere, dar am mai urcat câţiva metri pe stânca mea, şi văd ceva mai departe, aşa că a meritat să mă trezesc devreme şi să mă culc târziu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu